ارزوی محال..


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

بعضی وقتادنیای ب این بزرگی اینقدبرات کوچیک وخفه وغیرقابل تحمل میشه ک خودتم باور نمیکنی امابعضی وقتاهم ک درست فک میکنی می بینی خیلی بزرگتراز اونیه که فکرشومیکردی ولی خیلی کم پیش میاد سردوراهیه بزرگ وکوچیکیه دنیاقرار بگیری مثل الان من واقعا نمیدونم دنیا ب این بزرگی بااین همه ادم چطور میشه ک فقط یکی برات اینقده خاص میشه ک بزرگیه دنیا ب چشت نمیاد بزرگیه دنیات تو وجود ی ادم خلاصه میشه .اینقد بهش دلبسته ووابسته میشی ک خودتم باور نمیکنی خدایا نمیدونم سرنوشتی ک تو برامون از قبل نوشتی چیه که باید تاابد درحسرت داشتن اونیکه دوسش داریم بسوزیموبسازیم چراباید هرچیزی رو که دوسش داریم از دستش بدیم چرانباید مال خودمون باشه چراازمون دورش میکنی .منم مث تو خیلی چیزارو میخوام خیلی چیزا .دلم میخواست چندروز فقط چندروز تو مال من بودی مال خود خودم فقط باتمام وجودم بغلت میکردم هیچی نمیگفتم فقط دوست داشتم .....کاش چندروز مال من بودی فقط چندروز ک حداقل حسرت درست دیدنت به دلم نمونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 4:58 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com